Nie każda praca może być wykonywana zdalnie. Dlatego też coraz większa liczba pracowników decyduje się na świadczenie pracy poza miejscem swojego zamieszkania. I nie mówimy to o półgodzinnym dojeździe autobusem czy samochodem… To z myślą o takich pracowników powstają nowoczesne mieszkania służbowe, które łączą w sobie wygodę, a zarazem niezależność mieszkaniową, jakiej na próżno szukać w hotelu lub hotelu pracowniczym. Mieszkanie dla pracownika pracującego w delegacji powinno oferować warunki lokalowe zbliżone do warunków panujących w domu. Zasadniczymi kwestiami są tutaj: przestrzeń, swoboda, niezależność oraz atmosfera. To od tych czynników zależy, czy pracujący w delegacji pracownik będzie traktował mieszkanie służbowe jak drugi dom, czy też miejsce zsyłki. W tym drugim przypadku możemy się spodziewać przełożenia niezadowolenia z zakwaterowania na spadek efektywności w pracy.

Wynajem mieszkania dla pracownika - pomagamy rozwiązać problem mieszkania służbowego dla pracowników pracujących w delegacji

Komfortowe mieszkanie dla pracownika znajdziesz pod adresem http://www.apartamenty-magnolie.pl/wysylasz-pracownika-w-delegacje-znajdz-mu-mieszkanie-sluzbowe/.

Mieszkanie służbowe dla pracownika

Wspomnieliśmy już wyżej, iż zadowolenie pracownika z mieszkania służbowego zależy od przestrzeni, swobody, niezależności oraz domowej atmosfery. Właśnie te czynniki braliśmy pod uwagę projektując i wykonując nasze mieszkania pracownicze w warszawskim Ursusie. W praktyce uzyskaliśmy:

Przestrzeń – ze względów praktycznych mieszkanie dla pracownika to najczęściej kawalerka. Przesądzają o tym koszty wynajmu mieszkania oraz rzeczywiste potrzeby pracownika, który traktując mieszkanie służbowe przede wszystkim jako przestrzeń do odpoczynku nie potrzebuje lokalu mieszkalnego o dużym metrażu. Nie zmienia to jednak faktu, iż komfortowe mieszkanie dla pracownika to przestrzeń przemyślana i dobrze urządzona, w której wyraźnie zarysowano granicę między sferami dzienną i nocną. W przeciwnym razie przestrzeń będzie dysfunkcyjna, gdyż nie zapewni ani warunków do ewentualnej pracy w trakcie dania, ani warunków do wartościowego odpoczynku nocą.

Swoboda i niezależność – swoboda w przypadku hotelu pracowniczego sprowadza się do kilku elementarnych kwestii. Chodzi przede wszystkim o nadzór nad lokalami mieszkalnymi, który nie powinien być przesadzony – mieszkanie służbowe to nie pokój hotelowy, można tam podejmować gości i czuć się swobodnie. Drugim wyznacznikiem decydującym o swobodzie funkcjonowania w mieszkaniu służbowym jest jego wyposażenie w podstawowe sprzęty gospodarstwa domowego. Mieszkanie dla pracownika powinno być więc wyposażone w całkowicie funkcjonalny aneks kuchenny, który umożliwia swobodne przygotowywanie pełnowartościowych posiłków. Drugim ważnym elementem jest dostęp do urządzeń piorących lub piorąco-suszących. Tę drugą kwestię może rozwiązać umieszczenie pralki lub pralko-suszarki bezpośrednio w mieszkaniu lub też wyposażenie budynku w ogólnodostępne pomieszczenie przeznaczone do robienia prania (tzw. pralnię).

Atmosfera – na atmosferę w mieszkaniach służbowych do wynajęcia wpływają dwa czynniki. Pierwszym jest samo wyposażenie i zaaranżowanie przestrzeni, która może być przytulna, lub wręcz przeciwnie – zimna i surowa. Drugim jest obsługa obiektu. Nasze Apartamenty pozostają pod opieką wykwalifikowanej i profesjonalnej obsługi, która dba o prawidłowe funkcjonowanie wszelkich instalacji wewnątrz budynku, a jednocześnie służy radą i pomocą mieszkańcom. Kluczem jest tutaj niewidoczna obecność, dzięki której nasze wsparcie jest pod ręką zawsze, kiedy jest potrzebne, ale nie jest ono natarczywe czy nachalne.