Wywóz gruzu w kontenerze – kilka pytań i odpowiedzi

Koniec remontu zawsze kojarzy się z kurzem, odpadami i gruzem, a także kłopotliwym sprzątaniem. Aby szybko pozbyć się gruzu i uniknąć problemu z niepotrzebnymi stertami gruzu zalegającymi na podwórzu warto pomyśleć o wynajęciu profesjonalnej firmy zajmującej się wywozem gruzu i innych odpadów za pomocą pojemnych kontenerów. Aby dowiedzieć się więcej o tej usłudze odwiedź stronę http://www.redskip.pl/lodz/.

Co wpływa na cenę wynajmu kontenera?

Zamawiając usługę wywozu śmieci w Łodzi lub w innym mieście cena usługi ukształtuje się w oparciu o cztery główne parametry:

  1. pojemność kontenera – im większa pojemność kontenera tym więcej przyjdzie nam zapłacić. W razie potrzeby, w przypadku remontu, który potrwa kilka tygodni, można zamówić kilka mniejszych kontenerów, które mogą być cyklicznie odbierane.
  2. rodzaj kontenera – niektóre kontenery nie są w stanie przyjmować gruzu ze względu na jego wagę.
  3. czas wynajmu kontenera – tutaj sprawa jest oczywista. Cena wzrasta adekwatnie do ilości dni wynajmu.
  4. adres dostawy kontenera – cena może się różnić w zależności od odległości.

Na jaki czas mogę wynająć kontener?

Wynajem kontenera w najpopularniejszej formie dotyczy okresu do 7 dni. W miarę potrzeb można wynająć kontener na okres dłuższy niż tydzień, ale tego typu kwestie należy ustalić indywidualnie. Jeśli jednak ktoś nie dysponuje odpowiednim miejscem na przechowywanie kontenera przez dłuższy czas to istnieje możliwość zamówienia go w formie usługi „załadunek na poczekaniu”. Polega to na tym, że na podany adres dostarczany jest kontener, a następnie zamawiający ma 30 minut na jego zapełnienie. W ten sposób można szybko załadować zbędne odpady typu gruz i inne śmieci do kontenera, który może być tymczasowo podstawiony w dowolne miejsce.

Co jeśli kontener jest dla mnie za duży?

Wcale nie ma konieczności zamawiania dużego kontenera jeśli planujemy mały remont. Z powodzeniem można skorzystać z rozwiązania typu BigBag. To po prostu pojemne worki na gruz, mogą one pomieścić nawet półtora tonu gruzu – są one wygodne w transporcie i wytrzymałe. To rozwiązanie ekonomiczne, a zarazem idealne dla osób, które samodzielnie remontują i nie mają pewności jak wiele gruzu pozostanie po remoncie. W razie potrzeb można później dokupić odpowiednią ilość worków. Inną opcją jest wynajem kontenera na przykład wraz z sąsiadem lub ze znajomymi. Można to zrealizować umawiając się na remont w tym samym czasie lub generalne porządki, które przyniosą chęć pozbycia się starych mebli i innych odpadów z garażów i strychów.