Z uwagi na awarię sprzętu komputerowego w najbliższych dniach wystąpią utrudnienia związane z możliwością składania elektronicznych wniosków o udostępnienie danych geodezyjnych.
Awarii uległ serwer wykorzystywany do obsługi e-usług geodezyjnych udostępnianych na stronie
W związku z tym w chwili obecnej brak jest możliwości składania - przy pomocy portalu - wniosków o udostępnienie danych i dokumentów geodezyjnych (map, wypisów, wyrysów, kopii archiwalnych dokumentów, danych RCiWN), zgłaszania prac geodezyjnych oraz składania wniosków o uzgodnienie dokumentacji projektowej. Nie funkcjonują również usługi sieciowe infrastruktury informacji przestrzennej.
- Przyczyną awarii jest zdarzenie losowe, a obecnie trwają intensywne prace mające na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności zasobów informatycznych MODGiK – mówi Krzysztof Studziżur, Geodeta Miasta.
Do czasu usunięcia awarii wnioski o udostępnienie danych mogą być składane elektronicznie za pośrednictwem platformy EPUAP lub tradycyjnie w formie papierowej. System powinien prawidłowo działać od pierwszych dni przyszłego tygodnia.
https://geoportal.piotrkow.pl
.W związku z tym w chwili obecnej brak jest możliwości składania - przy pomocy portalu - wniosków o udostępnienie danych i dokumentów geodezyjnych (map, wypisów, wyrysów, kopii archiwalnych dokumentów, danych RCiWN), zgłaszania prac geodezyjnych oraz składania wniosków o uzgodnienie dokumentacji projektowej. Nie funkcjonują również usługi sieciowe infrastruktury informacji przestrzennej.
- Przyczyną awarii jest zdarzenie losowe, a obecnie trwają intensywne prace mające na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności zasobów informatycznych MODGiK – mówi Krzysztof Studziżur, Geodeta Miasta.
Do czasu usunięcia awarii wnioski o udostępnienie danych mogą być składane elektronicznie za pośrednictwem platformy EPUAP lub tradycyjnie w formie papierowej. System powinien prawidłowo działać od pierwszych dni przyszłego tygodnia.