Łukasz Mycka został nowym miejskim rzecznikiem konsumentów. Swoje obowiązki sprawuje od początku stycznia.
Łukasz Mycka od lat pracował w Urzędzie Miasta w Biurze Obsługi Mieszkańców. Na stanowisku rzecznika konsumentów zastąpił Bartłomieja Krasińskiego.
Wraz ze zmianą na stanowisku ustalono nowe godziny przyjęć konsumentów. Teraz klienci mogą zgłaszać się ze swoimi sprawami od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00-13:00 w magistracie przy ul. Szkolnej 28 (wejście B) w pokoju nr 143, telefon 44 732 77 75, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Ze względu na epidemię koronawirusa należy wcześniej umówić się na wizytę.
Wraz ze zmianą na stanowisku ustalono nowe godziny przyjęć konsumentów. Teraz klienci mogą zgłaszać się ze swoimi sprawami od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00-13:00 w magistracie przy ul. Szkolnej 28 (wejście B) w pokoju nr 143, telefon 44 732 77 75, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Ze względu na epidemię koronawirusa należy wcześniej umówić się na wizytę.
Przypominamy, że mieszkańcy mogą również korzystać z bezpłatnych e-porad dla konsumentów, które można znaleźć
TUTAJ
.