Referat Geodezji, Kartografii i Katastru informuje, iż z uwagi na prace serwisowe związane z koniecznością dostosowania geodezyjnych baz danych oraz systemów informatycznych do zmienionych przepisów prawa, w dniach 24-25 sierpnia nie będzie możliwości uzyskania map, wypisów, wyrysów oraz innych dokumentów geodezyjnych.
Nie będą działały również geodezyjne usługi elektroniczne przeznaczone dla mieszkańców, przedsiębiorców oraz instytucji (usługi: obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych - i.KERG, uzgadniania dokumentacji projektowej - i.Projektan/i.Narady, obsługi rzeczoznawców majątkowych - i.Rzeczoznawca, obsługi komorników - i.Komornik, obsługi podmiotów publicznych - i.Wniosek PP, zamawiania map i innych dokumentów - i.Wniosek).
Referat Geodezji, Kartografii i Katastru zwraca się z prośbą, aby w przypadku spraw pilnych wnioski dotyczące uzyskania dokumentów geodezyjnych złożone zostały do 23 sierpnia 2023 r. Wnioski, które wpłyną do Urzędu w dniach 24-25 sierpnia rozpatrywane będą od poniedziałku, 28 sierpnia.
Obowiązek przeprowadzenia prac dostosowujących wynika z opublikowania nowych rozporządzeń przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii, wprowadzających zmiany w sposobie prowadzenia rejestrów geodezyjnych.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerami telefonu 44 732-18-05, 44 732-18-11 lub kierując wiadomość e-mail na adres
Referat Geodezji, Kartografii i Katastru zwraca się z prośbą, aby w przypadku spraw pilnych wnioski dotyczące uzyskania dokumentów geodezyjnych złożone zostały do 23 sierpnia 2023 r. Wnioski, które wpłyną do Urzędu w dniach 24-25 sierpnia rozpatrywane będą od poniedziałku, 28 sierpnia.
Obowiązek przeprowadzenia prac dostosowujących wynika z opublikowania nowych rozporządzeń przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii, wprowadzających zmiany w sposobie prowadzenia rejestrów geodezyjnych.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerami telefonu 44 732-18-05, 44 732-18-11 lub kierując wiadomość e-mail na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.