
…to hasło kampanii informacyjnej prowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Jej zadaniem jest ochrona osób wprowadzonych w błąd podczas podpisywania umowy.
UKE przypomina, że każdy konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej podpisania.
- Jeśli czujemy się oszukani lub zostaliśmy wprowadzeni w błąd to w ciągu 14 dni wystarczy napisać i podpisać oświadczenie, w którym należy podać imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer umowy i datę jej zawarcia.
Urząd Komunikacji Elektronicznej przestrzega także przed pośpiechem przy zawieraniu umowy oraz przypomina o konieczności wcześniejszego przeczytania wszystkich dokumentów.
- Jeśli mamy wątpliwości co do firmy, która oferuje nam usługi nie decydujmy się na jej podpisywanie – apelują urzędnicy.
UKE uruchomiła także Centrum Informacji Konsumenckiej pod numerem tel. 22 330 4000 działające od poniedziałku do piątku w godz. 8:15-16:15.
Szczegółowe informacje o kampanii można znaleźć w materiałach promocyjnych poniżej lub na stronie
- Jeśli czujemy się oszukani lub zostaliśmy wprowadzeni w błąd to w ciągu 14 dni wystarczy napisać i podpisać oświadczenie, w którym należy podać imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer umowy i datę jej zawarcia.
Urząd Komunikacji Elektronicznej przestrzega także przed pośpiechem przy zawieraniu umowy oraz przypomina o konieczności wcześniejszego przeczytania wszystkich dokumentów.
- Jeśli mamy wątpliwości co do firmy, która oferuje nam usługi nie decydujmy się na jej podpisywanie – apelują urzędnicy.
UKE uruchomiła także Centrum Informacji Konsumenckiej pod numerem tel. 22 330 4000 działające od poniedziałku do piątku w godz. 8:15-16:15.
Szczegółowe informacje o kampanii można znaleźć w materiałach promocyjnych poniżej lub na stronie
www.cik.uke.gov.pl
.